فلفل سیاه نکوبیده، به معنای فلفل سیاهی است که هنوز نکوبیده و تازه است. فلفل سیاه از دانه های پخته و خشک شده فلفل سیاه تهیه می شود، اما در صورتی که فلفل سیاه هنوز نکوبیده باشد، دانه هایی سبز و تازه خواهد داشت.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت عمده فلفل سیاه نکوبیده | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


فلفل سیاه نکوبیده، به معنای فلفل سیاهی است که هنوز نکوبیده و تازه است. فلفل سیاه از دانه های پخته و خشک شده فلفل سیاه تهیه می شود، اما در صورتی که فلفل سیاه هنوز نکوبیده باشد، دانه هایی سبز و تازه خواهد داشت.

قیمت عمده فلفل سیاه نکوبیده | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



فلفل سياه نكوبيده، در طعم خود شبيه به فلفل سياه است، اما در رنگ و ظاهر خود با آن تفاوت دارد. فلفل سياه نكوبيده، رنگ سبز تيره تا مشكي دارد و پوست نرم و تازه اي دارد. اين نوع فلفل سياه معمولاً در آشپزي به عنوان ادويه‌اي با طعم و مزه مخصوص استفاده مي شود.

در حالت كلي، استفاده از فلفل سياه نكوبيده در آشپزي به دليل طعم و مزه متفاوتي كه به غذا مي بخشد، پيشنهاد مي شود. همچنين فلفل سياه نكوبيده ممكن است براي بهبود هضم غذا و تحريك سيستم گوارش نيز مفيد باشد.

قيمت عمده فلفل سياه نكوبيده | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا با هدف بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد .در اين مطلب به موضوعات متنوع دانه فلفل سياه را از كجا تهيه كنيم - قيمت ۱۰۰ گرم فلفل سياه - قيمت فلفل سياه كوبيده - قيمت دانه فلفل سياه كيلوييخواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت عمده فلفل سياه نكوبيده را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم.

قيمت عمده فلفل سياه نكوبيده | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

قيمت عمده فلفل سياه نكوبيده | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت عمده فلفل سياه نكوبيده و دانه فلفل سياه را از كجا تهيه كنيم - قيمت ۱۰۰ گرم فلفل سياه - قيمت فلفل سياه كوبيده - قيمت دانه فلفل سياه كيلوييكه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم..

تحليل و پيش بيني قيمت عمده فلفل سياه دان در پاييز سال ۱۴۰۱

فلفل سياه يكي از شناخته‌شده‌ترين و با ارزش‌ترين ادويه‌هاي موجود در جهان است كه تنوع بسياري دارد. كشور ويتنام، هند و برزيل جزو بزرگ‌ترين تامين كنندگان فلفل سياه در بازارهاي جهاني هستند كه عمده اين محصول را به ساير كشورها از جمله ايران صادر مي‌كنند، بنابراين با توجه به اينكه فلفل سياه دان محصولي وارداتي است ما در اين مطلب قصد داريم به تحليل و پيش بيني قيمت عمده فلفل سياه دان در پائيز سال ۱۴۰۱ بپردازيم.

فلفل سياه به عنوان پادشاه ادويه‌ها طرفداران زيادي در سرتاسر جهان دارد، در فرهنگ غذايي مردم ايران نيز از اين ادويه استقبال فراواني مي‌شود. اين تقاضا براي خريد فلفل سياه دان موجب شده‌است تا متوليان امر نياز بازار داخلي را از طريق واردات اين محصول از كشور ويتنام تامين كنند

به طور كلي فارغ از اينكه قيمت فلفل سياه ويتنامي نسبت به فلفل سياه‌هاي توليدي ساير كشورها از قيمت بالاتري برخوردار است، بايد گفت  كه قيمت نهايي هر محصول وارداتي به عوامل مختلفي بستگي دارد. هم چنين قيت فلفل سياه دان در فصول مختلف سال با توجه به شرايط توليدي كشور مبدأ همواره دستخوش تغيير و تحول است. نوسان قيمت ارز، تعرفه گمرك، هزينه‌هاي حمل و نقل بار، هزينه بيمه و ... نيز ديگر عواملي هستند كه همگي بر قيمت تمام شده فلفل سياه تاثير مستقيم مي‌گذارند.

ديگر عامل مهمي كه بر قيمت فلفل سياه تاثير دارد ميزان توليد اين محصول در كشور مبدأ است.‌  با توجه به آخرين تحليل‌هاي كارشناسان، كشور ويتنام در سال جاري بيش از هميشه و در تناژي بسيار بالا دست به كشت و توليد فلفل سياه دان زده‌است.

 طبيعتا اين فراواني در عرضه قيمت تمام شده فلفل سياه را تحت تاثير قرار خواهد داد. از اين رو با در نظر گرفتن اين فرض كه ساير عوامل يادشده در تعيين قيمت دچار نوسانات جدي نشوند، طبق پيش بيني‌ها در پاييز سال ۱۴۰۱  قيمت فلفل سياه دان با كاهش بسيارچشم‌گيري مواجه خواهد شد.

گفتني است پيامدهاي اين افزايش حجم توليد هنوز در بازار داخلي ايران مشهود نيست و هم چنان قيمت خريد اين محصول چندان ارزان نيست، اما مطمئنا تا رسيدن فصل پائيز شاهد تغييرات كاهشي قابل توجهي در قيمت فلفل سياه دان خواهيم بود.

بنابراين اگر قصد خريد عمده اين محصول در شهريور ماه را داريد فعلا اقدامي انجام ندهيد چرا كه با رسيدن فصل پائيز نه تنها مي‌توانيد فلفل سياه را با قيمتي بسيار پايين‌تر تهيه كنيد بلكه محصولي بسيار تازه و خوش عطرتر را خريداري خواهيد كرد، هم چنين بهتر است هنگام خريد اين محصول موارد زير را مد نظر قرار دهيد.

فلفل سياه تازه اگرچه كيفيت، عطر و بوي تند و تيزتري دارد اما معمولا پس از خريد و بعد از گذشت مدتي مقداري از وزن خود را از دست مي‌دهد كه به اصطلاح به آن كم باري مي‌گويند، به طور مثال اگر كيسه فلفل سياه ۲۵ كيلو وزن داشته باشد پس از طي مدتي وزن  آن كمتر خواهد شد. از اين رو بهتر است خريد عمده خود را با توجه به نيازتان انجام دهيد تا متضرر نگرديد.

هنگام خريد، حتما به تاريخ درج شده بر روي بسته‌بندي دقت بفرمائيد و از تازه و مرغوب بودن آن اطمينان حاصل كنيد.

قيمت عمده فلفل سياه نكوبيده | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

جهت نگه‌داري فلفل سياه دان حتما از پاكت‌هاي كاغذي، كنفي يا  نخي استفاده كنيد تا هرگونه رطوبت احتمالي را به خود جذب كند. 

كم باري فلفل سياه امري هميشگي است كه در فصول گرم تشديد مي‌شود، بنابراين همواره بايد اين محصول را به دور از رطوبت و در محيط خشك و خنك نگه‌داري نمائيد تا حجم، عطر و بوي آن ماندگاري بيشتري داشته باشد.

نتيجه گيري

با توجه به اطلاعاتي كه در اين مقاله در اختيار شما قرار داده‌ شد و بر اساس نتيجه تحليل و پيش بيني قيمت عمده فلفل سياه در پائيز سال ۱۴۰۱ مبني بر اينكه اين محصول با كاهش جدي قيمت مواجه خواهد شد، شركت زرين سالم سازان آذر با سال‌ها تجربه در امر تامين انواع ادويه‌جات و خشكبار با كيفيت آمادگي فروش محصول تازه و مرغوب فلفل سياه دان با بهترين عطر، بو و رنگ در بسته‌بندي‌هاي بهداشتي و استاندارد را دارد.

خريداران محترم مي‌توانند با اطمينان كامل از سطح كيفيت اين محصول سفارشات عمده خود را به صورت آنلاين ثبت نمايند تا در اسرع وقت از طريق پست، اتوبوس، باربري و ... آن را درب منزل يا محل موردنظر خود دريافت نمايند.

قيمت فلفل سياه در نيمه دوم سال 1400

فلفل سياه از محصولات بومي كشور هندوستان به‌حساب مي‌آيد اما در بسياري از كشورهاي سراسر جهان كشت و برداشت مي‌شود. اين محصول گياهي به عنوان ادويه و طعم‌دهنده در بسياري از غذاها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. فلفل سياه به صورت دان (نكوبيده) و پودر فلفل سياه به بازار ادويه‌جات و خشكبار عرضه مي‌شود. فلفل سياه از طبع گرم و خشك برخوردار است و در واقع ميوه خشك شده تيره رنگ گياه فلفل است. در حال حاضر فلفل سياه توسط برندهاي مختلف در بسته‌بندي‌هاي گوناگون روانه بازار مي‌شود. فلفل سياه از گياهان خوراكي و دارويي است كه طعمي تند دارد و مصرف آن خواص درماني فراواني براي بدن انسان دارد. از مهمترين خواص دارويي و درماني فلفل سياه، مي‌توان به تقويت مغز و اعصاب، كاهش فشار خون، درمان يبوست، بهبود دستگاه گوارش، كمك به درمان ديابت، تسكين دردهاي عصبي، درمان سياه سرفه، كاهش وزن و ... است. حال بسياري از افراد در طبخ انواع غذا از اين ادويه تند استفاده مي‌كنند و همواره به دنبال محصولي مرغوب با قيمت مقرون به‌صرفه هستند تا بتوانند ثبت سفارش و خريد را در بهترين شرايط انجام دهند. با توجه به اين موضوع كه ميزان كشت و برداشت فلفل سياه در فصل تابستان 1400 در كشور ويتنام كاهش يافت؛ از اين‌ رو بسياري از فعالان بازار، پيش‌بيني افزايش قيمت فلفل سياه را داشته‌اند كه اين افزايش چشمگير قيمت فلفل سياه در پاييز 1400 رخ داد اما در حال حاضر قيمت اين محصول در بازار به ثبات رسيده است و متقاضيان، مي‌توانند نسبت به ثبت سفارش خريد فلفل سياه دان يا پودر فلفل از مراكز معتبر اقدام كنند. چنانچه به دنبال خريد فلفل سياه دان مرغوب و درجه يك با قيمت مناسب هستيد، پيشنهاد مي‌كنيم مطالعه اين مطلب را از دست ندهيد تا اطلاعات مفيدي در ارتباط با خريد و قيمت فلفل سياه دان در اختيارتان قرار دهيم.

فلفل سياه دان

فلفل سياه دان يكي از پرمصرف‌ترين ادويه‌ها در سراسر جهان به‌شمار مي‌آيد كه طعم تندي دارد. فلفل در واقع ميوه نوعي گياه بوته‌اي مناطق جنوبي هند است كه در كشورهاي آفريقايي، ويتنام و ... كشت و برداشت مي‌شود. دانه‌هاي فلفل سياه به صورت گرد با قطر حدود 5 ميلي‌متر بوده و كشاورزان، دانه‌ها را پيش از اينكه كاملا برسند و به رنگ قرمز درآيند، مي‌چينند و خشك مي‌كنند. در حال حاضر مراكز متعددي در زمينه بسته‌بندي، واردات و توزيع فلفل سياه دان مشغول فعاليت هستند و اين محصول گياهي و درماني را با كيفيت بالا و قيمت مقرون به‌صرفه به دست مشتريان مي‌رسانند.


قيمت عمده فلفل سياه نكوبيده | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

قيمت فلفل سياه دان در پاييز و زمستان سال 1400

در تابستان 1400 شاهد كاهش توليد فلفل سياه دان از مزارع ويتنام بوده‌ايم و اين موضوع سبب شد تا بسياري از كارشناسان حوزه خشكبار، پيش‌بيني افزايش قيمت فلفل سياه دان را داشته باشند. در نهايت هم افزايش چشمگير قيمت فلفل سياه در فصل پاييز اتفاق افتاد و هر كيلو فلفل سياه دان در بازار، رشد 30 هزار توماني به ازاي هر كيلو را تجربه كرد. با اين افزايش چشمگير قيمت، هر كيلو فلفل سياه دان در بازار عمده با توجه به كيفيت محصول از كيلويي 110 هزار تومان به قيمت 140 هزار تومان تغيير پيدا كرد. حال با فرا رسيدن فصل سرد سال و نزديك شدن به فصل زمستان، قيمت فلفل سياه دان در بازار به ثبات رسيده است و اگر عواملي چون نوسانات نرخ ارز، بيمه و هزينه حمل و نقل ثابت بماند، قيمت فروش فلفل دان افزايش ديگري را تجربه نخواهد كرد. به‌طور كلي قيمت فلفل سياه دان به صورت خرده فروشي در بازار ادويه‌جات و خشكبار كشور در فصل زمستان 1400 با توجه به اندازه دانه‌هاي فلفل و كيفيت محصول به كيلويي 125 هزار تومان تا 150 هزار تومان رسيده است؛ از اين‌رو افراد مي‌توانند با مراجعه به مراكز معتبر و مجاز چون بازرگاني زرين سالم سازان آذر به ثبت سفارش اقدام كنند.

بسته‌بندي فلفل سياه دان

بازرگاني زرين سالم سازان آذر از فعالان در زمينه عرضه و فروش ادويه‌جات و خشكبار است كه انواع فلفل سياه دان مرغوب و درجه يك را در بسته‌بندي‌هاي 25 و 50 كيوگرمي به سراسر كشور ارسال مي‌كند؛ بنابراين اگر به دنبال خريد فلفل سياه دان مرغوب با قيمت مناسب هستيد، توصيه مي‌كنيم با مراجعه به سايت سالم سازان آذر و آگاهي از ليست قيمت محصولات به خريد اقدام كنيد.

عوامل تاثيرگذار بر قيمت فلفل سياه دان در بازار ادويه‌جات و خشكبار كشور

فلفل سياه دان از پركاربردترين و پرمصرف‌ترين ادويه‌ها در آشپزي به‌ حساب مي‌آيد كه انواع و اقسام فلفل سياه توسط مراكز فعال در زمينه محصولات گياهي روانه بازار مي‌شوند. در حال حاضر سالم سازان آذر، انواع فلفل سياه دان را در بسته‌بندي‌هاي متنوع با كيفيت عالي و قيمت مناسب به فروش مي‌رساند. به‌طور كلي قيمت فلفل سياه دان در بازار ادويه‌جات و خشكبار كشور تحت تاثير فاكتورهاي زير تعيين مي‌شود:

  •     ميزان كشت و برداشت در كشور مبدا
  •     ميزان تقاضا در كشور مقصد
  •     كيفيت و مرغوبيت محصول (اندازه دانه‌ها، رنگ، عطر و طعم)
  •     نوسانات نرخ ارز
  •     هزينه حمل و نقل
  •     هزينه بيمه

از اين‌رو اگر به دنبال خريد فلفل سياه دان مرغوب و درجه يك هستيد، مي‌توانيد به استعلام قيمت روز محصول از طريق كارشناسان سالم سازان آذر اقدام كنيد.

خريد فلفل سياه دان به صورت آنلاين از بازرگاني سالم سازان آذر

بازرگاني زرين سالم سازان آذر در زمينه فروش عمده و جزئي فلفل سياه دان در اصفهان مشغول فعاليت است و اين محصول را به صورت عمده در بسته‌بندي‌هاي 25 و 50 كيلوگرمي به فروش مي‌رساند. متقاضيان خريد فلفل سياه دان، مي‌توانند با مراجعه به صفحه اصلي محصول در سايت بازرگاني زرين سالم سازان آذر از قيمت روز اين محصول مطلع شوند. سالم سازان آذر فلفل سياه دان بسته‌بندي شده را در سريع‌ترين زمان ممكن و با كمترين هزينه از طريق اتوبوس، باربري و پست‌ به سراسر كشور ارسال مي‌كند.

پيش بيني قيمت عمده فلفل سياه دان در نيمه اول سال ۱۴۰۰

همانطور كه ميدانيم سه قطب توليد فلفل سياه در جهان داريم: 1. كشور هند: بار اعلا تضميني با كيفيت 2. كشور ويتنام : بار متوسط رو به خوب كه اكثر بازار ايران در دست اين نوع محصول مي باشد. 3. كشور برزيل: توليدات كم كيفيت و به عبارتي جنس ضعيف طبق عادت هميشگي فلفل سياه قيمتي بالاتري نسبت به دارچين ، زنجبيل و ... داشته است اما در سال هاي اخير به علت توليد بيشتر اين محصول در كشور مبدا قيمت فلفل سياه هم تراز با دارچين، زنجبيل و .... شد . نكته مورد نظر اين است كه امسال توليد اين محصول در كشور ويتنام به شدت كاهش يافته كه باعث افزايش قيمت ۲ تا ۳ دلاري آن به ازاي هر كيلوگرم خواهد شد . علاوه بر آن گفتني است بيشترين سهم واردات فلفل سياه بازار ايران متعلق به كشور ويتنام مي باشد كه با توجه به موضوع مطرح شده در بالا ،افزايش تعرفه گمرك در سال ۱۴۰۰ و برداشته شدن ارز دولتي با افزايش قيمت فلفل سياه رو به رو خواهيم بود . توصيه ما به خريداران محترم اقدام سريع تر براي خريد اين محصول مي باشد.

قيمت عمده فلفل سياه نكوبيده | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

فروش و قيمت عمده دانه فلفل سياه

در اين مطلب شما را در مورد خريد و قيمت عمده دانه فلفل سياه راهنمايي خواهيم كرد، با ما همراه باشيد. فلفل سياه در واقع ميوه‌هاي خشك شده به رنگ تيره از گياه فلفل است و به آن پلپل سياه هم گفته مي‌شود. دانه فلفل سياه به صورت پودر به عنوان ادويه و چاشني غذا مورد استفاده قرار مي‌گيرد. كشورهاي هند، ويتنام و برزيل از جمله مبدا هاي فلفل سياه دان يا دانه فلفل سياه به شمار مي‌آيند. هريك از اين دانه‌هاي فلفل سياه از كيفيت متفاوتي برخوردارند. دانه فلفل سياه كشور هند تقريبا در ايران وجود ندارد يا بسيار كم پيدا مي‌شود. عمده فلفل‌هاي سياه در ايران مختص به كشورهاي ويتنام و برزيل هستند. اين در حالي است كه فلفل سياه برزيلي از كيفيت مناسبي برخوردار نيست و اغلب افراد از ففل سياه ويتنامي استفاده مي‌كنند. با توجه به پرمصرف بودن دانه فلفل سياه در ايران و تجاري بودن اين محصول، سوالي كه پيش مي‌آيد اين است كه از كجا مي‌توان به خريد فلفل سياه ويتنامي اقدام كرد؟ در پاسخ به اين سوال بايد گفت فروشگاه‌هاي معتبر زيادي در زمينه عرضه انواع گياهان دارويي، ادويه‌جات و ... در ايران مشغول فعاليت هستند و فروش فلفل سياه را به صورت پودر و دانه در حجم عمده و جزئي انجام مي‌دهند. اگر قصد خريد و فروش فلفل سياه عمده با‌كيفيت و مرغوب را داريد، توصيه مي‌كنيم تا انتهاي اين مطلب با ما همراه باشيد.

فوايد و خواص فلفل سياه

فلفل سياه يكي از پرمصرف‌ترين ادويه‌ها مورد استفاده در غذاهاي مختلف است و در سراسر دنيا از آن استفاده مي‌شود. از فوايد و خواص فلفل سياه، مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  •     جلوگيري از بيماري‌هاي مربوط به روده و معده
  •     داشتن خواص آنتي بيوتيك
  •     درمان سرفه و سرماخوردگي
  •     درمان بيماري‌هاي باكتريايي مانند يبوست، اسهال و ...
  •     درمان سرطان
  •     بهبود سلامت دندان
  •     ضد افسردگي
  •     سلامتي پوست و مو
  • آشنايي با فلفل سياه ويتنامي

همانطور كه گفته شد، فروش فلفل سياه در ايران با توجه به كم بودن نوع هندي و بي‌كيفيت بودن نوع برزيلي، فقط نوع ويتنامي آن در بازار ايران عرضه مي‌شود. فلفل سياه ويتنامي در 2 نوع فلفل سياه ويتنامي ريز و درشت وجود دارد و تنها در اندازه با يكديگر تفاوت دارند. فلفل سياه درشت در پاكت‌هاي 25 كيلوگرمي به صورت پاك كرده و تميز عرضه مي‌شوند و براي فروش به صورت خرد و جزئي استفاده مي‌شود. فلفل سياه ريز در كيسه‌هاي نخي 60 كيلوگرمي بسته‌بندي مي‌شوند و همراه با چوب، پوسته و خاكه هستند و براي آسياب كردن و خرده فروشي مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

خريد فلفل سياه ويتنامي

فلفل‌هاي ريز ويتنامي را پس از پاك كردن، جداسازي چوب و پوست، آسياب مي‌كنند. پودر فلفل سياه به دست آمده از آسياب به صورت خرده و جزئي در بسياري از عطاري‌هاي به فروش مي‌رسد. فلفل سياه پودر هر چقدر تميزتر شده باشد از عطر و طعم بهتري برخودار است و كيفيت مرغوب‌تري دارد. بنابراين خريد فلفل سياه به 2 صورت پودر فلفل سياه و فلفل سياه نكوبيده (دان فلفل سياه) انجام مي‌شود. فلفل سياه نكوبيده يا دانه فلفل سياه هم به صورت خرد در بسياري از فروشگاه‌ها به فروش مي‌رسد و افراد بايد در منزل آن را آسياب كنند؛ زيرا فلفل سياه بايد نهايتا به صورت پودر در غذاها استفاده شود.

قيمت عمده فلفل سياه ويتنامي

اگر به دنبال خريد فلفل سياه به صورت خرد و عمده هستيد، قيمت فلفل سياه عمده و خرده فروشي با يكديگر متفاوت است. فروش فلفل سياه در 2 نوع پودر فلفل سياه و دانه فلفل سياه (قلم) در فروشگاه‌هاي مختلف از جمله سالم سازان آذر انجام مي‌شود. قيمت خريد فلفل سياه پودر به صورت جزئي با توجه به درجه مرغوبيت محصول تعيين مي‌شود و هر چقدر پودر فلفل سياه تميزتر و عاري از چوب و پوسته شود، از قيمت بالاتري برخودار است.

راهنماي خريد فلفل سياه

در صورتي كه قصد خريد فلفل سياه ويتنامي اصل و مرغوب به صورت پودر و دانه را داريد، مي‌توانيد از فروشگاه سالم سازان آذر اطلاعات مربوط به قيمت فروش فلفل سياه را دريافت كنيد. فروشگاه سالم سازان آذر به عنوان مركز خريد و فروش عمده فلفل سياه ويتنامي پودر و دانه، اين امكان را براي متقاضيان خريد فلفل سياه فراهم كرده است و از قيمت روز فلفل سياه ويتنامي مرغوب و با‌كيفيت اطلاعات كسب كنند. سالم سازان آذر خريد و فروش عمده فلفل سياه مرغوب و اصل را به صورت دانه و پودر انجام مي‌دهد و محصول خريداري شده را با توجه به حجم سفارش از طريق باربري، اتوبوس و پست براي مصرف‌كنندگان و فروشندگان در سراسر نقاط كشور ارسال مي‌كند.

قيمت عمده فلفل سياه نكوبيده | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

گياه شناسي فلفل سياه

فلفل سياه از دسته گياهان دارويي خانواده Piperaceae مي باشد و در بسيار از مناطق كشور هندوستان رويش خوبي دارد. درخت چه فلفل سياه در واقع يك گياه خودرو بوده و برگ هاي اين گياه تا 15 سانتي متر نيز طول پيدا مي كنند. برگ ها بيضي بوده و نوك آن تيز مي شود. ميوه ها به صورت خوشه اي دور هم جمع مي شوند و تا 10 سانتي متر نيز درازا دارند. يك قاشق غذاخوري از فلفل سياه داراي ارزش غذايي به شرح زير است:

  •     كالري : 15/9
  •     كربوهيدرات: 4 گرم
  •     سديم: 3 ميلي گرم
  •     فيبر: 2 گرم
  •     پروتئين: 0.7 گرم
  •     ويتامين سي
  •     كلسيم
  •     آهن
  • خواص فلفل سياه
  •     تقويت معده و ضد نفخ
  •     كمك به دردها و مسائل عصبي
  •     رقيق كننده خون
  •     درمان جذام
  •     جلوگيري از تشكيل سنگ كليه و دفع آسان تر آن
  •     بهبود دندان درد
  •     كمك به بهبود تب و لرز
  •     افزايش سوخت و ساز بدن و كمك به هضم بهتر غذا
  •     تناسب اندام و لاغري
  •     جلوگيري از پوسيدگي هاي دندان
  •     افزايش اشتهاء
  •     بهبود دردهاي رماتيسمي

 فلفل سياه دان مرغوب داراي يك سري ويژگي هاي مشخص است. در مرحله اول به پوك بودن يا نبودن دانه توجه كنيد. دانه فلفل سياه مرغوب توپر است و هيچگونه علامتي از پوكي در آن مشاهده نمي شود. در مرحله بعد بايد به رنگ دانه ها توجه كنيد. دانه هاي مرغوب داراي رنگدانه هاي نسبتا يكساني هستند و عطر و طعم بهتري از نمونه هاي مشابه دارند. از نظر اندازه فلفل سياه دان داراي دو دسته فلفل سياه دانه ريز و دانه درشت تقسيم شوند. از نظر مزه هر دو دسته هيچگونه تفاوتي با هم ندارند. در فروشگاه ها به دليل ظاهر زيباتر دانه درشت ها استفاده مي شود. اما براي پودر فلفل سياه از نوع دانه ريز اين ادويه استفاده مي شود.

قيمت عمده فلفل سياه نكوبيده| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات دانه فلفل سياه را از كجا تهيه كنيم - قيمت ۱۰۰ گرم فلفل سياه - قيمت فلفل سياه كوبيده - قيمت دانه فلفل سياه كيلوييمختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

 

 

 

 

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 294 بازدید دیروز 508 بازدید کل 587635

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .